Üzletfolytonossági menedzser KÉPZÉS
3 napos ONLINE képzés
új időpont hamarosan
3 x 6 óra, mindhárom nap 10:00-17:00 (1 óra ebédszünettel)
Kinek ajánljuk a képzést?
Üzletfolytonossági menedzser képzésünket olyan munkatársaknak szánjuk, akik szeretnék megtudni, hogy az üzletfolytonossági területet hogyan lehet előkészíteni, megtervezni, működtetni, tesztelni, karbantartani.
Ajánljuk azoknak, akik jelenleg is foglalkoznak a területtel vagy részleteiben, még átfogóbban szeretnék látni az összefüggéseket.
Mire tesz alkalmassá a képzés?
A képzés elvégzésekor Önök érteni fogják a BCM alapjait, elvét és célját, világosan látják a hétköznapokat érintő változások gyakorlati szerepét és hozzáadott értékét, valamint képesek lesznek alapvető üzletfolytonossági terület irányítására, a működtetés és karbantartás felügyeletére.
MIK A KÉPZÉSI TEMATIKA FŐBB ELEMEI?
Mi nem csak oktatjuk, hanem a gyakorlatban is ellátjuk ezeket a feladatokat, ezért a képzési tematikai része a sok gyakorlati példa, amiken keresztül a résztvevők könnyebben megértik a folyamatok működését.
BCMS keretrendszer
• Szervezeti összefüggések
Üzleti hatáselemzés (BIA)
Kockázatkezelés
Üzletfolytonossági terv (BCP)
• Előkészítés (BCP sablon készítése)
• A BCP elkészítésének menete
• A BCP folyamata
Válságkezelés és kríziskommunikáció
Teljesítményértékelés és fejlesztés
Tesztelés
Alternatív helyszínek tervezése
Belső audit
Oktatónk

Rónaszéki Péter
ISO22301LA, ISO27001LA, LI
ügyvezető, BCM szakértő, oktató
1998-tól a Citibank információbiztonsági menedzsere, 2000-től a Budapest Bank információbiztonsági vezetője, 2006-től az ING Bank, 2008-tól pedig a Lufthansa Systems fizikai és információbiztonsági igazgatója volt. 2012-től a FORTIX Consulting Kft. és a Mysec Kft. tulajdonos-ügyvezetője. CISM, CDPSE, ISO22301, illetve ISO27001 vezető auditori minősítésekkel rendelkezik, az ISACA Magyarországi Egyesületének elnökségi tagja és titkára, valamint alapító tagja az Önkéntes Kibervédelmi Összefogásnak (KIBEV).
mennyi a részvételi díj?
670 EUR + 27% ÁFA/fő
(ISACA és Hétpecsét tagoknak 10 % kedvezmény)
Mennyi a képzés időtartama?
3 nap
minden nap 10:00-17:00 óráig
tananyag információ
A képzés és a kiadott anyagok magyar nyelvűek. A képzéshez szükséges minden tananyagot a
résztvevők megkapják.
vizsga információ
A képzés vizsgával zárul, melynek sikeres eredménye alapján a képzés részvételéről és a sikeres vizsgáról tanúsítványt állítunk ki.
A vizsgával kapcsolatos bővebb információt a képzés megkezdése előtt közvetlenül fogjuk megküldeni minden Résztvevőnknek.
A vizsga díját a képzés díja tartalmazza.
Milyen formában és nyelven történik a képzés?
A képzés online formában történik. A képzés nyelve magyar.
Mit tartalmaz a részvételi díj?
A részvételi díj tartalmazza a képzés költségét, a képzéshez szükséges tananyagot és munkatankönyvet és a vizsga díját.
A képzésről kapok valamilyen papírt?
A képzés vizsgával zárul, melynek sikeres eredménye alapján a képzés részvételéről és a sikeres vizsgáról tanúsítványt állítunk ki „Üzletfolytonossági menedzser” megnevezéssel.
Amennyiben ISACA tag és kéri a CPE pontokat, akkor azzal semmilyen teendője nincs, az adminisztrációt elvégezzük Ön helyett!
Rólunk mondták
Áttekinthető, letisztult, felépített training volt.
Hívjon meg a többire is! 🙂
Nagyon professzionális.
A fenti információk tájékoztató jellegű adatok, nem minősülnek ajánlattételnek.
A képzés bármely részletében történő változtatásának jogát fenntartjuk.