fbpx
+36 1 781 4842 info@fortix.hu

Üzletmenet-folytonossági tudatosság hete 2022.

BUSINESS CONTINUITY AWARENESS WEEK 2022

A FORTIX Consulting Kft. stratégiai partnere az üzletmenet-folytonossági szakértők nemzetközi szervezetének, az 1994-ben alapított The Business Continuity Institute-nek (BCI).

A partnerség célja többek között, hogy a FORTIX oktatási központként vegyen részt a hazai üzletmenet-folytonossági tudatosság terjesztésében, amellett, hogy szakértőként a legmagasabb színvonalon szolgáljon az információbiztonság, illetve az üzletmenet-folytonosság területén.

 

2022. május 16-22. között ismét megrendezésre kerül az üzletmenet-folytonossági tudatosító hét (Business Continuity Awareness Week), mely idén az elhúzódó pandémiás helyzetre adott megfelelő, hatékony üzletmenet-folytonosság fontosságáról és az ez iránti elkötelezettségről szól.

 

BCAW 2022 témája:   

Rugalmasság építése a hibrid világban 

Mi az üzenete a tudatossági hétnek? 

A téma célja, hogy a szervezeteket és az üzletfolytonossági szakembereket felvértezze a szükséges eszközökkel az üzletfolytonosságának beágyazásához és tudatosságának növeléséhez ebben az új munkahelyi valóságban… .  

A tudatosító hét programja

2022. május 16. 

  • 09:00 – 10:00 – Az Ön alkalmazottai tisztában vannak az ellátási lánc rugalmasságával? 

A gyorsan változó munkamódszerek és működési modellek egyszerre növelték az ellátási láncoknak való kitettséget, valamint növelték az ellátási láncokon belüli kockázatokat és sebezhetőségeket. Ez a munkamenet elemzi a harmadik felek és az ellátási láncok szervezeti ellenálló képességre gyakorolt ​​hatását, valamint azt, hogy a rugalmassági és BCM-programjainknak mire van szükségük a megnövekedett és folyamatosan változó kockázatok kezelése és kezelése érdekében. Ezen túlmenően, az ellátási láncok és a harmadik felek irányítása jellemzően számos tevékenységre és részlegre kiterjed, ami megköveteli, hogy az alkalmazottak szélesebb körben ismerjék és kezeljék az ellátási lánc rugalmasságát. Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyekkel a személyzetnek tisztában kell lennie az ellátási láncok jobb irányításához?    

Főbb témák:
• Az ellátási lánc megnövekedett sebezhetőségeinek és kockázatainak mozgatórugói
• Az ellátási lánc ellenálló képességével kapcsolatos legfontosabb kockázatok • Az
ellátási láncok és a harmadik felek prioritása, hogy a valóban fontos dolgokra összpontosítsanak
• Az ellátási lánc ellenálló képességével kapcsolatos problémák nyomon követésének és kezelésének technikái
• Robusztus ellátási lánc rugalmassági keretrendszer kiépítése és integrálása a napi működésbe és a BCM-be.

Előadó: David Tattam, a Protecht kutatási és tartalomügyi igazgatója 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/2021239244637787152 

 

  • 11:00 – 12:00 – A szervezeti rugalmasság alakulása a hibrid munkavégzés eredményeként 

A COVID kitörése óta a munka világa jelentős fejlődésen ment keresztül. Ezzel a változással együtt a szervezetek rugalmassági stratégiáinak megközelítése is fejlődött, valamint a munkavállalók elvárásai is fejlődtek. A gondossági kötelezettségek, a változó kockázati környezet, a jelentős geopolitikai események, valamint a tartósan hibrid munkakörnyezet további nyomást gyakorolt a munkáltatókra, hogy szélesítsék támogatásukat, ami új kihívásokkal és következményekkel jár. 

Ezen a részen átlépünk az evolúción, és megvizsgáljuk, mit tehetnek a szervezetek a rugalmasságuk kezelése érdekében a változó munka világában, amelyben élünk. 

  

Előadó: James Wood, a Nemzetközi SOS biztonsági megoldásokért felelős vezetője 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/3243955548444063243 

 

  • 13:00 – 14:00 – BCM 101 – A BCM általános alapelvei és a BCMS kialakítása 

1) A BCM célja és célkitűzése
2) Szükséges-e létrehozni BCMS-t (BCMP)
3) A BCMS alapfolyamata és az üzletfolytonossági terv (BCP) / katasztrófa-visszaállítási terv (DRP) közötti különbség
4) Hatékony BCM és BCMS-irányítás kialakítása
5) A képzések, gyakorlatok vagy a helyreállítási tervek tesztelésének fontossága
6) A BCM beágyazása a szervezetbe, valamint más üzleti és informatikai folyamatokkal való együttműködés 7) BCM 101 

 

Előadó: Gary Bullen MBCI, a BCM főtanácsadója 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/5655080094265069071 

 

  • 14:30 – 15:30 – A mentális egészsége az üzletfolytonossági terv része? 

A világjárvány rávilágított arra, hogy a mentális egészség mennyire törékeny a válság idején, és hogy megfelelően fel kell készülnünk a mentális egészségügyi problémákkal foglalkozó személyzet támogatására.
Ez a webinárium Stella BC menedzserként szerzett tapasztalataira összpontosít, aki több válsághelyzettel és átütő mentális egészségügyi problémákkal foglalkozott. 

 

Előadó: Stella Simiyu MBCI, a Sentinel Africa operatív igazgatója 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/7465498557189773069 

 

  • 16:00 – 17:00 – Kiberfolytonosság a hibrid munkahelyeken 

A kialakulóban lévő hibrid és teljesen virtuális munkahelyek nem változtatnak azon a tényen, hogy a kiberbiztonságot fenyegető legnagyobb veszélyt az emberi viselkedés jelenti. Ami viszont változik, az az új támadási vektorok változó térképe, valamint a képzés, a kiberhigiénia és az új eszközök és erőforrások használatának növekvő fontossága a tudatlanság, az apátia és az ellenszenv ellensúlyozására a technikában kevésbé jártas munkavállalók esetében. A digitális eszközökre való fokozott támaszkodással együtt nő a munkahelyi kultúra összetettsége és az új normális helyzetre gyakorolt nyomás is. Ezen a webináriumon olyan témákkal foglalkozunk, mint például: 

– A kockázat és a jutalom egyensúlyának megtalálása  

– Új megközelítések, megoldások és az új fenyegetések felismerésének szükségessége (tipp: MI gyorsabban változunk, mint a rosszfiúk… és nem a jó értelemben).  

– Az otthoni technikai támogatás fontossága az idősödő és a technológiában kevésbé jártas munkaerő számára. 

  

Előadó: Andrew Ziegler, a Tempest Risk Management elnöke 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/6142565066340750860 

 

  • 18:00 – 19:30 – Válságok és incidensek, megoldások a működéshez 

Bár a zűrzavar és a mumus a válságok plakátja, nem kell minden problémának katasztrófának lennie. Attól függően, hogy milyen nézőpontból nézzük, és hogy otthon, az irodában vagy valahol a kettő között vagyunk, az egyik ember válsága a másik ember átlagos napja. Mindenkinek megvan a véleménye, és minden a nézőponton múlik. 

  

A kibertámadások, áramkimaradások, természeti katasztrófák és az üzleti térbe átterjedő személyes botrányok különböző érzéseket, képeket és különböző szintű aggodalmakat váltanak ki. Ahogy egy helyzet kibontakozik, az a vállalkozás reagál a legjobban, amelyik felkészült és gyakorlott is. 

  

Ez az előadás a legfontosabb témákat és intézkedéseket tárgyalja, amelyeket a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük, amikor a katasztrófákra és a válsághelyzetekre való reagálásra gondolnak. Bár sok vezető a kiberbiztonságon és az információs adatok helyreállításán alapuló programokat hajt végre, ezeket a programokat alapvető belépő szintű asztali tétnek kell tekinteni. 

  

A megbeszélést ki kell terjeszteni olyan fogalmakra, mint a korai figyelmeztető rendszerek, a belső és külső kommunikációs rendszerek, a munkavállaló mint áldozat fogalma, és természetesen a programtesztelés és szimuláció értéke és fontossága. Megvan a GETS-kártyája? 


Előadó: Michael Puldy, vezérigazgató 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/4648392536638220301 

2021. május 17. 

  • 06:00 – 07:00 – BCI Ausztrál-ázsiai Regionális Tanácsadó Csoport (ARAG) 

Az Ausztráliai Regionális Tanácsadó Csoport (ARAG) örömmel hívja meg tagjait és vendégeit a 2022-es Üzletfolytonossági Tudatosság Hét webináriumára.
A BCAW 2022 témája a Resilience kiépítése a hibrid világban.
Andrew Gissing, a Risk Frontiers vezérigazgatója és igazgatója a közelmúltbeli árvízi eseményekre hivatkozva megvizsgálja a katasztrófakockázatok kialakulását Ausztráliában, és felvázolja az üzleti ellenálló képességgel kapcsolatos lehetőségeket és kihívásokat. 


Előadó: Andrew Gissing, a Risk Frontiers vezérigazgatója és igazgatója 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/7109466796487418639 

 

  • 09:00 – 10:00 – BCAW Gyakorlati játékkönyv – Élő gyakorlat 

A BCI összeállt a BCAW Szponzor Castellan-nel és a Live Crisis Simulation szolgáltatóval, a Conducttr-rel, hogy elhozza Önnek ezt az élő gyakorlatot. 

Kivettük az egyik gyakorlatot a BCAW Exercise Playbookból, és életre keltettük. Csatlakozzon kollégáihoz és társaikhoz a világ minden tájáról, és játsszon el egy hóvihar forgatókönyvet. 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/4635130227847022096 

 

  • 11:00 – 12:00 – 360 fokos válságkezelés a FACT24 CIM segítségével a hibrid világban 

Ez az ülés az incidens vagy válsághelyzet különböző fázisait vizsgálja meg a felkészültségtől a felülvizsgálatig, és azt, hogy mi történik az egyes fázisokban. Fontos betekintést nyerhetünk abba, hogy a FACT CIM milyen előnyöket biztosíthat az incidens- és válságkezelés számára a hibrid világban. Az általunk vizsgált felhasználási eset az IT-infrastruktúra elleni kibertámadás. 

Előadó: Jamie Milligan úr, az F24 Senior Sales Manager 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/4629682147798498318 

 

  • 13:00 –14:00 – Az üzletfolytonosság beágyazása a hibrid munkahelyen 

Úgy tűnik, hogy a hibrid legalább 2022-ig fut. Az otthon vagy a távoli munkahely az iroda kiterjesztése lesz, így az irodai irányelvek otthon is alkalmazhatók lesznek, és az otthoniak az iroda érdekelt feleivé válnak. 

  

Az üzletfolytonosság beágyazását most ki kell terjeszteni ezekre az új érdekelt felekre. Először is megállapítom ezeket a fogalmakat, majd rávilágítok azokra a kihívásokra, amelyeket ezek a szervezetek elé vetnek, pl. lehetnek szülők és nagyszülők (akik idősek és egyes országokban kevésbé képzettek lehetnek), lehetnek testvérek (akik között személyiségbeli ellentétek lehetnek – az én BC-m jobb, mint a te BC-d!), lehetnek gyerekek (akik nem biztos, hogy jól értékelik ezeket a fogalmakat), lehetnek egyéb szolgáltatók, például szobalányok, őrök stb. (akik nem biztos, hogy jól képzettek). Daman tippjeit mindezen kihívások megoldására a beszélgetés végén adjuk meg. 

 

Előadó: Daman Dev Sood, nemzetközi rugalmassági tréner és tanácsadó 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/747386853344011536 

 

  • 16:00 – 17:00 – Személyes rugalmasság: Csak annyira vagy erős, mint a leggyengébb láncszemed 

Mivel a legtöbb munkavállaló saját „munkaterületet” biztosít, a személyes felkészültség elengedhetetlen ahhoz, hogy vállalata folytatni tudja üzleti tevékenységét egy üzemzavar során. 

  

Egy „üzletfolytonossági” incidens lehet „személyes”. Merevlemez összeomlás – Elveszett/hackelt laptop – Napokig tartó áramkimaradás az „otthoni” irodában. Személyes felkészültségének megerősítése olyan egyszerű, mint 1, 2, 3. 

Egy személyes üzletfolytonossági terv elkészítése egyszerű és elengedhetetlen a mai hibrid munkaterületeken. Ezen a foglalkozáson olyan tippeket tanulhat, amelyek segítségével személyzete felkészülhet az üzletmenet folytatására a vészhelyzet elmúltával. 

 

Előadó: Linda Laun AFBCI, az üzleti rugalmasság globális vezetője 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/8208191173473739278 

 

  • 18:00 – Az üzletfolytonossági terv irányítási útmutatójának bemutatása a KKV-knak 

Az ISMS Fórum a BCI spanyolországi tagozatának közreműködésével közösen mutatja be ezt az útmutatót és a legjobb gyakorlatokat, amely forgatókönyveket, eszközöket és tippeket tartalmaz a BCP-k tervezéséhez, végrehajtásához és karbantartásához, azzal a céllal, hogy megkönnyítse az üzletfolytonossági tervek végrehajtását a kkv-kban. 

Előadók: 

– Macarena Rodríguez, üzletfolytonossági tanácsadó a Getronics és a BCI spanyol elnöke. 

részlegénél – Álvaro Lanza Vidal, az ABANCA üzletfolytonossági menedzsment koordinátora 

– Olga Forné, a Grupo Mediapro globális CISO-ja 

– Toni García Estopa, a LECISO Pharma CIO-ja 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/8191200420972229387

2021. május 18. 

 

  • 11:00 – 12:00 A helyi önkormányzatok rugalmasságának kiépítése a hibrid világban 

Számos szervezet választja az irodába való visszatérés valamilyen hibrid formáját. Egyesek lehetővé teszik a munkavállalók számára, hogy szükség/kívánság szerint térjenek vissza, míg mások szigorúbb szabályokat állapítanak meg az irodából történő munkavégzésre meghatározott napokon vagy bizonyos feladatokra vonatkozóan. Ez az új munkakörnyezet kihívást jelent a helyi önkormányzatoknak a világjárvány előtti és alatti működésére. A helyi önkormányzatok olyan környezetben működnek, ahol a köz- és üzleti terek megosztottak, ami azt jelenti, hogy az irodába való visszatéréshez olyan stratégiákra van szükség, amelyek mindkét fél számára működnek. Miközben a szervezetek átesnek ezeken a változásokon, az ellenálló képességnek a létesítményekbe és az informatikai (IT) tervekbe és eljárásokba való beágyazása kulcsfontosságú lenne az irodába való sikeres visszatérés szempontjából. Az ülésen Rachit a két kulcsfontosságú érdekelt fél, azaz a létesítménygazdák és az IT-csapatok bevonásának stratégiáiról fog szólni az üzletfolytonossági tervek frissítése és az irodába való biztonságos visszatérés biztosítása érdekében, képzés és gyakorlatok segítségével. Beszélni fog továbbá az üzletfolytonossági tervek néhány kulcsfontosságú összetevőjéről, amelyeket a munkakultúra és a gyakorlat változásainak megfelelően lehet kiigazítani. 

Előadó: Rachit Nerwal, üzletfolytonossági tervező 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/5882282077845805840 

 

  • 13:30 – 14:30 Kiberválság webinárium – Mi történik, ha a munkatársak adatait feltörik? 

A válságszimulációs gyakorlat során egy fiktív élelmiszeripari beszállítót feltörnek, és elveszíti a személyzet bizalmas adatait. Az ügyféladatok elvesztéséről már sok szó esett, de milyen következményekkel jár a munkatársak adatainak elvesztése? 

A webináriumon résztvevők a cég válságkezelő csapatának tagjai, és feladatuk a válságból kivezető út megtervezése.  

A webinárium mindenki számára alkalmas, akit érint a kiberbűnözés kezelése, és nem csak az élelmiszeriparban dolgozók számára. 

A webináriumot Jim Preen vezeti, akihez Jonathan Hemus, az Insignia válságkezelési tanácsadó cég ügyvezető igazgatója csatlakozik. 

 

Előadók:  

Jonathan Hemus válságkezelési tanácsadó és az Amazon bestsellerének, a „Crisis Proof: hogyan készüljön fel üzleti élete legrosszabb napjára” című könyvnek a szerzője, amely a 2021-es Business Book Awards-on az év üzleti szakkönyvének választották.  

Jim Preen szabadúszó válságkezelési tanácsadó, aki a válságkommunikációra szakosodott. Korábban újságíróként dolgozott az ABC News (USA) hírcsatornánál, ahol többek között az Öbölháborúról és a boszniai konfliktusról tudósított. Munkájáért két Emmy-díjat nyert.:30 – Kiberválság webinárium – Mi történik, ha a személyzet adatait feltörik? 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/3081983191709132557 

 

  • 16:00 – 17:00 Üzletfolytonossági gyakorlatok a hibrid világban 

A rendszeres üzletfolytonossági gyakorlatok elvégzését az érett üzletfolytonossági irányítási rendszerrel rendelkező szervezetek prioritásként kezelik, de a hibrid munkavégzésre való áttérés kihívásokat teremtett ezen a területen. Hogyan lehet sikeresen végrehajtani a gyakorlatokat a különböző helyszíneken tartózkodó résztvevőkkel? Ezen a webináriumon Paul Cutler, Andrew Morkot és Paul Lowe megosztja a valós tanulságokat, amelyeket a legkülönbözőbb ágazatokban működő ügyfelekkel folytatott munka során szereztek. 

Előadók: Paul Cutler – EMEA ügyvezető tanácsadó 

Andrew Morkot – vezető tanácsadó  

Paul Lowe – vezető tanácsadó   

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/8480849166352987407 

 

  • 22:00 – 23:00 Elkötelezettség kialakítása a hibrid világban 

Készen áll a következő nagy forradalomra, a hibrid munkaerőre? 

Az, ahogyan szervezetét az üzletfolytonossággal és az ellenálló képességgel kapcsolatban elkötelezi, új gondolkodást és új megközelítést igényel, amely megfelel a mai virtuális működési környezet tempójának. 

Ezen az interaktív webináriumon Ön: 

– Első kézből kap hozzáférést a rugalmassággal kapcsolatos gondolatvezetőkhöz a rugalmassággal kapcsolatos elkötelezettség kialakításáról. 

– Megérti az elkötelezettség felemelésének kulcsfontosságú összetevőit az ellenállóképességi programjában, hogy illeszkedjen a modern környezethez. 

– Megtapasztalhatja a iluminr mikroszimulációt, amely bizonyítottan újraéleszti az elkötelezettséget még a legszkeptikusabb vezetői csapatoknál is. 

– Kapjon útmutatást egy sikeres mikroszimulációs program végrehajtásához.    

 

Előadók:  

Marcus Vaughan | társalapító és növekedési igazgató @ iluminr 

James Green | társalapító @ Illuminate Advisory 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/4563435472693913356 

2021. május 19.

  • 11:00 – 12:00 Ezen a héten online vagyunk? 

Az előadás témája a BCAW-k hibrid munkaerővel történő működtetése lenne. Az előadás a Novartis GDD szervezetén belül tavaly (2021) szervezett BCAW-ra összpontosít, és egy kicsit kitér a Novartis K+F szervezetének idei BCAW-jára is. A Novartis egy multinacionális gyógyszeripari vállalat, amely az egész világon jelen van, ami kihívássá teszi a tudatosságnövelő kampányok bevezetését az új hibrid felállások idején. Az előadás azokra a lépésekre összpontosítana, amelyek szükségesek, mielőtt úgy döntünk, hogy BCAW-t futtatunk a szervezetünkön belül, meghatározva a fő célcsoportokat, amelyeket el akarunk érni, és a csatornákat, amelyeket használni akarunk. Példákat mutatnánk be a tavalyi és az idei évből. 

Előadó: Tomislava Pribanic CBCI, Associate Director Global BCM & NEM R&D, Novartis 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/8697988420044970765 

 

  • 13:00 – 14:00 A fájdalomtól a nyereségig a strukturált adatok felhasználása a BCM programban 

BC-menedzserként és kockázatkezelőként mindannyiunknak van egy sikerrel járó „munkája”. Ez a munka a működési folyamatok rendelkezésre állásának megteremtéséről, a rugalmasság megteremtéséről, a jogi kötelezettségeknek való megfelelésről, a tudatosság megteremtéséről…  

Most, a korona vírus után, alapvetően sok művelet és folyamat „hibrid”, és a BCM munkáját a hibrid műveletek kontextusában kell elvégezni.  A vállalati határok ma már az alkalmazottak otthonai vagy más helyek, és már nem a vállalati irodák területein belül vannak.   

Az irányításnak és a BCM-nek alkalmazkodnia kell (kellett), és hatalmas frissítésekre van szükség a jobb BIA-kkal, kifinomult asztali gyakorlatokkal és teljes BC-tesztekkel, amelyek során az alkalmazottak otthonról dolgoznak vagy egy tartalék helyszínre szállítják őket. 

Az előadás az eredmények és a „nyereség” eléréséhez szükséges eszközökről szól, melyek egyike a strukturált adatok használata, és hogy hogyan lehet felkészülni arra, hogy a hibrid világban ezekből a lehető legnagyobb hasznot lehessen húzni. 

Előadó: Marc Tielemans, a RealCGR vezérigazgatója   

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/2445009717947736590 

 

  • 16:00 – 17:00 Kommunikációs szuperközpont: A reziliencia elősegítése válság idején 

A katasztrófa utáni helyreállítás, az üzletfolytonosság vagy az ellenálló képesség tesztelésének kulcsfontosságú szempontja a hatékony kommunikáció képessége az egész vállalaton belül – korábban,  

a tényleges válsághelyzet előtt, alatt és után. A hibrid munkaerő számának növekedése kommunikációs kihívásokat és lehetőségeket is jelent. 

Ezen a panelbeszélgetésen a legjobb gyakorlatokat fogjuk bemutatni annak biztosítására, hogy az alkalmazottak rendelkezzenek a szükséges információkkal és eszközökkel ahhoz, hogy cégük a rugalmasság felé vezető úton maradjon. 

Előadók:  

Barbara-Ann Boehler, szabályozási megfelelési elemző  

Lisa Beth Lentini Walker, a Lumen Worldwide Endeavors vezérigazgatója és alapítója. 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/3500809160812551949 

 

  • 18:00 – 19:00 A hibrid munkavégzés hatása az üzlet folytonosságára 

A hibrid munka- és felépülési módok alkalmazása nemcsak kényelmes, hanem ésszerű is. A COVID-19 világjárvány drámai és tartós hatással volt a munkavégzésünkre, de ez csupán felgyorsította azt a már évek óta tartó tendenciát, hogy a szervezetek fokozatosan áttérnek a „hibrid” munkavégzésre és regenerálódásra: otthon, a helyi irodában és alkalmanként a vállalati központban. Csatlakozzon hozzánk, hogy jobban megértse, hogyan hatnak ezek a trendek az Ön csapataira és vállalatára a folytonosság szempontjából.  

Előadó: Dan Perrin, ügyvezető igazgató – IWG PLC munkahelyi helyreállítás 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/5295455129915496461 

2021. május 20. 

  • 08:00 – 9:00 A személyzet jólétének irányítása a hibrid munkahelyen: Hogyan navigáljunk az üzletfolytonosság és a mentális egészség konvergenciájában 

A mentális zavarok a legterhelőbb egészségügyi problémák közé tartoznak. Az Egyesült Államokban a CDC szerint a felnőttek 18,3 százaléka számolt be mentális betegségről. Hasonlóképpen Ausztráliában a kevesebb mint 26 milliós összlakosságból közel 3 millió ember szenved mentális betegségben, és az országban további 440 000 munkaképes korú ember ápol mentális betegségben szenvedő személyt. 

A mentális zavarok azonban nem egyszerűen közegészségügyi problémák. A távollétből és jelenlétből eredő termelékenységcsökkenés a szervezetekre nézve is kulcsfontosságú üzletfolytonossági következményekkel jár. Az Amerikai Pszichiátriai Társaság szerint például az Egyesült Államokban a megoldatlan depresszióban szenvedő alkalmazottak termelékenysége 35 százalékkal csökken. Ausztráliában a Termelékenységi Bizottság becslése szerint a mentális betegségben szenvedő alkalmazottak évente átlagosan 10-12 nap szabadságot vesznek ki pszichés zavarok miatt. 

Amint azt már jól dokumentálták, a jelenlegi COVID-válság tovább súlyosbította a mentális egészség és jólét válságát, mivel a tanulmányok szerint a munkavállalók stresszének aránya elérte a 94 százalékot (KPMG). 

A távmunka elterjedése szintén szerepet játszik ebben a tendenciában. Az Egyesült Királyságban működő Nemzeti Társadalomkutató Központ tanulmányai a világjárvány idején az otthonról történő munkavégzést a magányosság és a mentális stressz megnövekedett szintjével hozták összefüggésbe. 

A munkáltatóknak a távmunkából származó üzleti hatékonysági előnyökkel szemben mérlegelniük kell a munkavállalók mentális egészségét és jólétét érintő egyértelmű kockázatokat, amint azt ez a webinárium is alátámasztja. 

Ennek érdekében ez a webinárium először a jólét kezelésének egyedi kihívásait vázolja fel a hibrid munkahelyeken, majd konkrét stratégiákat és megoldásokat kínál a munkáltatók és az üzletfolytonossággal foglalkozó szakemberek számára egyaránt arra vonatkozóan, hogyan lehet eligazodni az üzletfolytonosság, a mentális egészség és a jólét kezelésének egyre növekvő konvergenciája között. 

Előadó: Charlie Forsyth, a Noggin termékigazgatója 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/2893912827844747276 

 

  • 11:00 – 12:00 Az üzletfolytonosság beágyazása a Covid utáni világba 

Az üzletfolytonosság beágyazása a szervezetbe fontosabb, mint valaha, és bár a világjárvány miatt mindenki dolgozhatott távolról és rugalmasabban, ez egyedülálló kihívások elé állítja az üzletfolytonossággal foglalkozó szakembereket, akik tudatosságot kívánnak növelni.  

Ezen a webináriumon Gary beszélni fog a tudatosság és a beágyazás fontosságáról, az üzletfolytonosság szervezetbe való beágyazásával kapcsolatos személyes tapasztalatokról (a jó és a rossz), valamint arról, hogy a rugalmas megközelítés hogyan segíthet leküzdeni a távmunkában jelentkező kihívásokat. 

Előadó: Gary Stevenson, rugalmassági tanácsadó 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/320500364396910604 

 

  • 13:00 – A webináriumot Deepak Singh vezeti – további információk hamarosan 

 

  • 15:00 – 16:00 Az ellátási lánc ellenálló képességével kapcsolatos szervezeti tudatosság növelése, az üzletfolytonosság katalizátorként 

Tartalomjegyzék: 

  1. A szükséglet bemutatása
  2. Az üzletfolytonossági folyamat kihasználása a fenntartható beszerzés érdekében
  3. Az üzletfolytonossági folyamat hasznosítása az éghajlati kockázatok kezelésében
  4. Az ellátási lánc rugalmasságával kapcsolatos szervezeti tudatosság növelésének legfontosabb bevált gyakorlatai

Előadó: Evita Faustina Francis, alelnök, üzleti rugalmassági gyakorlat vezetője / Marsh Advisory, MENA 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/2260297261881552910 

 

  • 19:00 – 20:00 Üzleti folytonosság és a felhő: A hibrid munkaerő-rugalmasság kihívásainak kezelése 

Ez a webinárium az üzletfolytonossággal foglalkozó szakemberek számára készült, hogy alaposan megértsék, hogyan lehet a felhőtechnológiát kihasználni az üzleti ellenálló képességi stratégiák javítására. A modern munkahelyek változó tájképével a hibrid munkaerőnek diverzifikált felhőmegoldásra van szüksége a többféle munkakörnyezetre való zökkenőmentes átálláshoz. A hibrid munkamodell azonban a potenciális kockázatok és zavarok új és egyedi csoportját jelenti.  

Előadó: Rezwana Islam, vezető üzletfolytonossági elemző 

Regisztráció: https://register.gotowebinar.com/register/591104469729620491 

 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

    (*)