Fortix info

 

CIKKEK
HÍREK
ÉRDEKESSÉGEK

Az auditor maga a megtestesült ellenség! Vagy mégsem?

Miért is kiemelten fontos egy BCM audit?  Amikor Ön bevezet egy Üzletmenet-folytonossági irányítási rendszert, (továbbiakban BCMS) rádöbben arra, hogy az egyik követelmény a belső auditok megtartása. Mit jelent mindez? Ki lesz az auditor? Őket külön képezni kell erre?...

bővebben

Hogyan veszítsük el ügyfeleinket egy pillanat alatt

A legtöbb vállalat rendszeresen használ ügyfél-elégedettségi felméréseket és ezekkel kívánják alátámasztani, hogy az ő ügyfelük mennyire elégedett. A cégek túlnyomó többsége mára digitálisan végzi ezt a tevékenységet (vagy legalább rálépett erre az ösvényre) és...

bővebben

Utazás a BCM körül avagy egy üzleti krízis titkos élete

Némi szakmai segítséggel, egy multinacionális vállalat jelentős előrelépéseket tett a tökéletesen működő üzletmenet-folytonossági stratégia megvalósításában. Szerencsére már megtették az első és létfontosságú lépéseket, amikor az élet közbeszólt... A kezdetek A szóban...

bővebben

Kilenc dolog, amit érdemes tudni az üzletmenet-folytonosságról

Tudatosítás, tudatosítás, tudatosítás Minden alkalmazottnak az üzletmenet-folytonosságról és annak fontosságáról alapvető tudással kellene rendelkeznie, melynek érvényesítése, tudatosítása a vezetőség kompetenciája.  Célszerű aktívan bevonni a dolgozókat a saját...

bővebben

Mi is az üzletmenet-folytonosság?

Az Üzletmenet-folytonosságot az alábbiak szerint definiálhatjuk: „A vállalat azon képessége, hogy előre meghatározott, elfogadható szinten folytassa a termelést, vagy a szolgáltatást egy kárt okozó eseményt követően.” (ISO 22301)Miért fontos az...

bővebben