Fortix info

 

CIKKEK
HÍREK
ÉRDEKESSÉGEK

Mielőtt összecsapnának a fejünk felett a hullámok

Biztos vagyok benne, hogy Ön azt gondolja, kevés időráfordítással, egy-két sablonnal máris kész a sikeres üzletmenet-folytonossági terve.. Igazam van? Ki kell ábrándítsam! Ez nem így van. Készíthet egy jó szakember egy ütős tervet, de elég egy váratlan esemény és...

bővebben

Hírnév vesztés vagy vesztes hírnév?

Gyakran történhetnek az üzleti életben olyan incidensek, amelyek jelentős anyagi károkat hagynak maguk után.  Habár a vállalat jó hírnevén esett folt felett könnyebben napirendre térünk, de vajon a hibás döntések beismerése van-e olyan fontos az ügyfelek számára, mint...

bővebben

Az auditor maga a megtestesült ellenség! Vagy mégsem?

Miért is kiemelten fontos egy BCM audit?  Amikor Ön bevezet egy Üzletmenet-folytonossági irányítási rendszert, (továbbiakban BCMS) rádöbben arra, hogy az egyik követelmény a belső auditok megtartása. Mit jelent mindez? Ki lesz az auditor? Őket külön képezni kell erre?...

bővebben

Hogyan veszítsük el ügyfeleinket egy pillanat alatt

A legtöbb vállalat rendszeresen használ ügyfél-elégedettségi felméréseket és ezekkel kívánják alátámasztani, hogy az ő ügyfelük mennyire elégedett. A cégek túlnyomó többsége mára digitálisan végzi ezt a tevékenységet (vagy legalább rálépett erre az ösvényre) és...

bővebben

Utazás a BCM körül avagy egy üzleti krízis titkos élete

Némi szakmai segítséggel, egy multinacionális vállalat jelentős előrelépéseket tett a tökéletesen működő üzletmenet-folytonossági stratégia megvalósításában. Szerencsére már megtették az első és létfontosságú lépéseket, amikor az élet közbeszólt... A kezdetek A szóban...

bővebben

Kilenc dolog, amit érdemes tudni az üzletmenet-folytonosságról

Tudatosítás, tudatosítás, tudatosítás Minden alkalmazottnak az üzletmenet-folytonosságról és annak fontosságáról alapvető tudással kellene rendelkeznie, melynek érvényesítése, tudatosítása a vezetőség kompetenciája.  Célszerű aktívan bevonni a dolgozókat a saját...

bővebben

Mi is az üzletmenet-folytonosság?

Az Üzletmenet-folytonosságot az alábbiak szerint definiálhatjuk: „A vállalat azon képessége, hogy előre meghatározott, elfogadható szinten folytassa a termelést, vagy a szolgáltatást egy kárt okozó eseményt követően.” (ISO 22301)Miért fontos az...

bővebben