FORTIX Consulting Kft.

ÜZLETMENET-FOLYTONOSSÁGI IRÁNYÍTÁSI RENDSZER

Az üzletmenet-folytonosság egy olyan tevékenység, mely a szervezet, egészét fogja össze. Célja, hogy egy esetlegesen bekövetkező nem várt eseményt a vállalat fel tudja ismerni, hatását fel tudja mérni, a fenyegetések eredményes kezelésére válaszlépéseket tudjon kidolgozni. Mindezt annak érdekében, hogy a szervezet folyamatai a lehető legkisebb mértékben sérüljenek, az anyagi és reputációs veszteség minimális legyen.

 

Az üzletmenet-folytonossági irányítási rendszer egy olyan átfogó mód-szertan, melynek alkalmazásával a vállalat a kritikusnak ítélt folyamatait, szolgáltatásait, termékeit legalább az elfogadható szolgáltatási szinten képes nyújtani, még akkor is, ha egy nem várt esemény hatására azok erőforrásai kiesnek vagy meg-hibásodnak.

 

  • Növekedjen a szolgáltatásnyújtás folyamatosságának biztonsága.
  • Váljon tudatosabbá a kijelölt szervezetben az üzletmenet-folytonossággal összefüggő tevékenység.
  • Működjenek az ISO 22301:2012 nemzetközi szabvány szerinti üzleti hatáselemzés, kockázatértékelés és üzletmenet-folytonossági tervek.
  • A szervezetben álljon rendelkezésre belső audit ellenőrzési lista mérföldkövenként az elvégzett tevékenységek ISO 22301:2012 nemzetközi szabványnak való megfelelés ellenőrzésére.
  • Növekedjen az üzletmenet-folytonosság tudatossága.

  • A CÉG felső vezetésének kialakul a rálátása a szervezet kritikus üzleti folyamataira, erőforrásaira és függőségeire úgy, ahogy korábban nem volt képes ezeket a tényezőket azonosítani.
  • Kialakul a váratlan helyzetekre való rutinszerű reagálás szervezeti képessége.
  • A BCMS proaktív és nem reaktív tevékenység, azaz a megelőzés sokkal olcsóbb, mint a bekövetkezett katasztrófából történő helyreállítás.
  • Csökken illetőleg egy előre elhatározott határértéken belül tartható a váratlan üzleti kiesésből (disruptiv incidents) eredő üzleti hatások (elsősorban károk) mértéke.
  • Áttekinthető, világos felelősségek és hatáskörök, a váratlan kritikus helyzetekben nagyobb döntési sebesség.
  • Katasztrófa esetén a CÉG kritikus folyamatait az előre egyeztetett és elfogadott szinten folyamatosan képes szolgáltatni.
  • A munkavállalók üzletmenet-folytonossági tudatossága nő, a tevékenységek beépülnek a mindennapi „rutinokba”.
  • Javul a szervezet megítélése az ügyfeleinél, nő a vevők bizalma és nőhet a cégérték.
  • Hatékonyabb felkészülés az ISO 22301:2012 nemzetközi tanúsíttatásra.

Miért a FORTIX?

Célunk, hogy ügyfeleink rövid- és hosszútávon is a lehető legmagasabb szintű szakmai támogatást kapják tőlünk, ehhez legnagyobb értékünk kollégáink sokéves tapasztalata és magas szakmai felkészültsége.

Munkánk során az ügyfelek komplex biztonságát helyezzük előtérbe, mivel hisszük, hogy a vállalatok sikerének egyik kulcseleme az információbiztonság és üzletmenet-folytonosság megfelelő stratégiai szintű kezelése.

 

 


A projektek kivitelezésében résztvevő munkatársaink mindegyike több éves tapasztalattal rendelkezik vezetési tanácsadásban, audit, működés- és szervezet-fejlesztésben, projektmenedzsmentben, információ-biztonsági és üzletmenet-folytonossági irányítási rendszerfejlesztő programok, illetve személyes fejlesztő munkák meg-valósításában.

 

  További információért keressen minket!

 

 

Főoldal Szolgáltatás ÜZLETMENET-FOLYTONOSSÁG

FORTIX Consulting Kft.
H - 1126 Budapest, Orbánhegyi út 49.
E-mail: info@fortix.hu
Telefon: +36 1 781 4842
Fax: +36 1 786 0196